Kas ir pagarinātās garantijas apdrošināšana? Ko tas nozīmē? Vai tas dod kādas papildu ekstras, aizsardzību? Ar ko tāda atšķiras no vienkāršas garantijas un ar ko no vienkāršas apdrošināšanas? Jautā Aldis Bauskā.

Reklāma

Latvijas Apdrošinātāju asociācijā (LAA) skaidro, ka pagarinātās garantijas apdrošināšana ir apdrošināšanas produkts, kas kompensēs garantijas remontu jau pēc preces garantijas beigām, proti, tā it kā turpina garantijas esamību. 

Piemēram, precei ir divu gadu rūpnīcas garantija, un, iegādājoties pagarinātās garantijas apdrošināšanu, apdrošinātājs apņemas kompensēt garantijas remontu pēc šo divu gadu beigšanās.

LAA norāda, ka jāņem vērā – šim apdrošināšanas veidam katra apdrošināšanas sabiedrība var būt noteikusi specifiskus izņēmumus un nosacījumus, 

kā arī īpaši nosacījumi var būt apdrošinātāja līgumos ar sadarbības partneriem, kuri piedāvā šīs preces.

Atšķirība no īpašuma apdrošināšanas – ar īpašuma/mantas apdrošināšanu prece ir apdrošināta pret kādu ārēju faktoru bojājumiem, zādzību vai bojāeju. 

Ar pagarinātās garantijas apdrošināšanu prece ir apdrošināta pret bojājumiem, kas radušies pašai precei vai iekārtai, piemēram, iekšēji bojājumi, prece salūst, nestrādā.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, X, Bluesky, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu. 

Pieraksties LASI.LV redaktora vēstkopai šeit.

Pieraksties vēstkopai un divas reizes nedēļā saņem padziļinātu LASI.LV galvenā redaktora aktuālo ziņu, kompetentu viedokļu un interesantāko interviju apkopojumu.

Ko tu saņemsi:

  • Daudzveidīgus komentārus un kompetentus Latvijas Mediju žurnālistu un autoru viedokļus par aktuālo
  • Ekspertu komentārus par dažādiem praktiskiem, noderīgiem tematiem
  • Aizraujošus materiālus par vēsturi, psiholoģiju, kultūru
  • Gata Šļūkas karikatūru
  • Tavā e-pasta kastītē katru ceturtdienu