Zviedrijas mūzikas straumēšanas giganta "Spotify" pmatdarbības zaudējumi pērn samazinājušies līdz 446 miljoniem eiro, salīdzinot ar 659 miljoniem eiro gadu iepriekš, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Reklāma

Tikmēr uzņēmuma ienākumi pagājušajā gadā palielinājušies līdz 13,2 miljardiem eiro salīdzinājumā ar 11,7 miljardiem eiro 2022. gadā.

"Spotify" norāda, ka maksas abonentu skaits pērn pieaudzis par 15% un sasniedzis 236 miljonus.

Savukārt ikmēneša aktīvo lietotāju skaits kopumā sasniedzis 602 miljonus, kas ir par 23% vairāk nekā pirms gada.

"Spotify" vēl nekad nav strādājis ar gada peļņu.

Uzņēmums decembrī paziņoja, ka likvidēs aptuveni 17% no kopējā darbavietu skaita, tādējādi cenšoties samazināt izdevumus laikā, kad strauji palēninās ekonomikas izaugsme.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.